رسالة الى ابنتى الحبيبة التى لم تأتى بعد الى الدنيا

يا بنت يا ام المريلة كحلى ياشمس طالة وهالة من الكولة لو قلت عنك فى الغزل قولة ممنوع علية ولا مسموحلى


انا احب اقول الشعر فى الحلوين والحلو اقوله يا حلو فى عيونه ولو ابتديت بشفايفك النونو ما يكفنيش فيهم سبع دواوين


يا ملاك يا جنية يا ست الحسن يعجبنى توهانك فى احلامك يعجبنى شد الخصر بحزامك يعجبنى اخدك للكتب بالحضن


راحوا الصبايا والصبايا جم اجمل ما فيهم مين غير بنتى واجمل ما فيكى يا بنتى ان انتى فى عينيكى فى حنان الام


يا بنت يا ام المريلة كحلى يا شمس طالة وهالة من الكولة لو قلت عنك فى الغزل قولة ممنوع علية ولا مسموحلى

هناك 7 تعليقات:

أثمن من اللآلئ يقول...

ألله عليك يا معلم
ماشي يا سيدي
الله ينور خاطرك اكتر واكتر

Go2LIghtGO يقول...

الله
ايه هو اللى ممنوع ده الى يمنع كلامك ده اموتهولك

انا احب اقول الشعر فى الحلوين والحلو اقوله يا حلو فى عيونه ولو ابتديت بشفايفك النون ما يكفنيش فيهم سبع دواوين
عجبنى كلامك :))

انسان جديد يقول...

اثمن صديقى العزيز شكرا على انك مهتم وبتزور مدونتى ده شرف عظيم لية يا فندم...ههههه

go2lightgo انا مستنى تيجى تموتلى اللى هيمنع كلامى كنت مستنيك من زمان يا ولد هههههه
شكرا ايضا على اهتمامك وزيارتك لمدونتى

عُمر يقول...

جميلة أوي ..

إنت فعلاً إنسان

"يا شمس طالة وهالة من الكولة"

"الكولة" دي اللي بتتشم تحت كوبري قصر النيل !!

:)

عُمر يقول...

بالمناسبة ، وعشان متنساش أو تتهرب

بنتك دي أنا حاجزها لإبني من دلوقت

:)

. يقول...

الله انا بحب الاغنيه دي جدا :)

. يقول...

اه صحيح .. ربنا يخليهالك :) .. !!