لخبطة

جوايا كلام كتير مش قادر اقوله
جوايا صرخة مش راضية تطلع
جوايا دموع محبوسة ومش راضية تنزل
جوايا خوف جوايا الم جوايا ندم
انا مش عارف انا اللى باعمله ده صح ولا غلط
مش عارف بس انا كان الحمل تقيل علية قوى
ما كنتش قادر استحمل افضل شايله جوايا اكتر من كدة
حاسس انى عريان من غير هدوم
والناس كلها واقفة بتتفرج علية
خايف من ربنا
انا مش عارف انا تايه قوى
مخى هينفجر من كتر التفكير
تقريبا ما بانامش
حاسس انى عايش ومش عايش
خايف قوى من اللى جاى
سامحنى يا رب
سامحينى يا امى
سامحنى يا ابويا

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

إيه ده ؟
هو انت نسيت القران الكريم و لا ايه؟
افتحة و اقرأ سورة الاسراء في الاية رقم 45
و إذا قرأت القران جعلنا بينك و بين الذين لا يؤمنون بالأخرة حجابا مستورا*

يا إنسان يا جديد
اتكلم و لا يهمك
اصرخ و بأعلي صوت
طلع الخوف و الالم من جواك

بالرغم اني معرفكش شخصيا
بس نصيحتي هي التمسك بالإيمان أكثر و الثبات عليه
الخوف و الخشية من الله سبحانه و تعالي عبادة و ليست خوف بما تحمله الكلمة من معني
و خليك متمسك بالقران الكريم كل يوم حتي و لو هتقري صفحة واحدة بس
بس بتفكير و تتدبر

متخافش من اللي جاي و سيبها علي ربنا و توكل عليه
و ان شاء الله بكره هيكون احسن من النهاردة

ربنا يسامحنا جميعا و يسامحك و يسامح والدك ووالدتك

ياللا يا ريت في البوست اللي جاي تكتب و تقولنا انت عملت ايه يا بطل
يلا انا عايزة الهمة و المبادرة
يلاااااااااااا طلعهم هما فين
يلاااا طلعهم من جواك

علي فكرة انت باين عليك عسل بس أنت مش واخد بالك





رضوي

صحصح يقول...

حسه بكلامك جدا ...

صحصح يقول...

و خايفة من بكرة برده