خيالات واوهام

خيالات واوهام
لا ليست خيالات واوهام
انها حقائق اتذكرها جيدا
اراها كما كنت اراها وانا طفل
تتكرر المشاهد فى خيالى
تتكرر المشاهد بقسوة
تدمع عيناى
يرتعش جسدى
اتمنى لو ان اجد من يأخذنى فى حضنه الان
الخوف يقتلنى
لم اعد اقوى حتى على الكتابة

هناك 5 تعليقات:

محمود يقول...

خوفك ده هيفيدك وكمان انت بتنضف اللي جواك من وانت صغير بجد انا مبسوط عشانك كتير وبشوف انك بتاخد خطوات كتييير في وقت قصير ربنا معاك ومعايا ومع الجميع.تحياتي

أثمن من اللآلئ يقول...

في أشد لحظات خوفك ... أنظر في أعماقك ستجد السلام

في أحلك اليالي أنظر للسماء ستجدها سوداء عتمة ولكن يتجد نجوم تضي تتلألأ لتضيء لك الطريق ويأتي القمر ليقول لك أنتظر ها شمس الصباح أتيه ما أنا إلا رسول ومادومت أنا مضيء فأعلم انها في الطريق

هذا حضن مني ليك ...

أنت تتمني أن تجد من يأخذك في حضنة ... فأعلم أن هناك من يتنمي أن يأخذك أنت أيضا في حِضنة ليُشعرك بهذا السلام والطمئنينة.

أخوك
لؤلؤ

صحصح يقول...

أي و الله ... و لو اطول انا متجوزش و لا اخلفش .. ياريت

صحصح يقول...

اوووه سوري .. دخلت الكومنتات ف بعضها ... طبعا قصدت التعليق السابق علي " عجبي " :)

صحصح يقول...

اوووه سوري .. دخلت الكومنتات ف بعضها ... طبعا قصدت التعليق السابق علي " عجبي " :)