ارض الاحلام

ينتابنى الآن شعورا غريب
اشعر بأنى احلم وان كل ما اعيشه الان غير واقعى
ولكنه جزء من ارض الاحلام
هل انا حقا من اسمع كلمات المديح من الاخرين
هل انا حقا من يتعرف على اصدقاء جدد
هل انا حقا من يكتب هذا الكلام
لا اصدق
احس ان كل شىء سيظهر انه مزيف قريبا
وكأن احدا يحرك كل من حولى
وكأن كل هذه الرسائل التى تصلنى كاذبة
اشعر انى فى ارض الاحلام
اشعر انى سافيق قريبا من حلم احلمه و اعيش فيه

هناك تعليق واحد:

ابن آدم يقول...

صباح الفل يا جميل :)

مديح مين يا عم إنت كنت بتصدق الكلام اللي كنت بأقوله ولا إيه !

يا عم أنا كنت بأجاملك بس

يابني كل حاجة كدب في كدب

يابني أنا أستاذ في النفاق :)

هوه فيه حد بيحب حد في الزمن ده

يا عم فوق بقى

ههههههههههه

.................

ممكن أفهم بقى المشاعر الغريبة دي إيه سببها ؟

معقول إنت شاكك إن فيه ناس بتحبك ؟

مالك ؟

أنا حسدتك ولا إيه ؟

دانا بأتشجع بيك

طمني بقى

:)